1 Haziran 2015 Pazartesi

Antalyalı Bloggerlar





Yine yeniden Merhaba.Bende tembellik hat safhada kış dan beri blog toplantımızla ilgili yazı yazamadım.İşte cok yoğunum eve gidince yemek yap çamaşır topla mutfagı topla erkenden uyuyorum:( İş de bazen yazayım diyorum tam oturuyorum müşteri gelince bölünüyor.Sonrada unutuyorum.Şubat ayındaki etkimliğimiz çok güzel geçti.Antalya Blogger ları  kalabalık ve birbiri ile çok iyi anlaşan bir grup oldu. Uzun süre görüşemediğimiz blogger arkadaşlarımı gördüm takipçilerimizle görüştük.Güzel bir brunch oldu.
Bugün sadec resimleri paylaşıyorum.Yemek tarifi yok.Aslında arşivimi kontrol edip bazı yaptığım yemekleri bir an önce paylaşmak istiyorum.Ben yazı yazmadıkça çok çok biriktiler.










                                                                 Hoşçakalın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder