17 Ekim 2015 Cumartesi

Antalya Bloggerlarının 3.Etkinliği' Yaza Veda'



Gittikçe büyüyüp gittikçe dostlukları arkadaşlıkları perçinleyip birbirimize daha yakın ve daha da bağlandık.Kocaman bir aile olduk,kocaman bir grup olduk.'Antalyalı Bloggerları'  bu 3 yıl zarfında birçok kere aralarda  da buluşmalar,küçük etkinlikler(2-3 sponsorlu), firma tanıtımları ,açılışlar ve tadım etkinliklerinde bulundu.Tüm bu etkinliklerde canla başla çalışan arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim.
Bu yıl 3.sünü düzenlediğimiz etkinliğin mimarı Çağla ablama ,o olmasa bazı şeyler bugüne gelmezdi dediğim Nursevin ablama,koca bir yüreği olan Haticeme,Atom karıncam Ayşegüle,Ağır ve temkinli ama çok da hanımefendi canım Hülyama çok çok teşekkürler ediyorum.Diğer sponsorluklar için çalışan Büşra,Tuba,Gülcan,Evren,Emel,Ayşen,Serpil,Kezban,Nermin, ve eğer adını unuttuysam Lütfen şimdiden özür diliyorum tüm çaba sarf edenlere çok çok teşekkürler.(unuttuklarım Lütfen yazssın ve hemen ekliyeyim)
Teşekkür yazısı belki hep sonda olur ama ben bu sefer başta belirtmek istedim.Çünkü tek tek bu arkadaşlarım olmasa 30 sponsorlu bu kadar büyük bir etkinlik başarılı olmazdı.


http://www.nursevincelezzetler.com/ ve http://mutlubadem.blogspot.com.tr/


Bu yıl Antalyanın eşsiz güzel manzarasına sahip ve Antalya şehir merkezindeki en iyi otellerden birisi olan Akra Barutta yapıldı.Güler yüzlü ve hertürlü yanımızda olan ve yardım eden personele teşekkürler.



Biz Antalyalı Blogger'lara bu yıl süprizler vardı.İlki bizi yalnız bırakmayan Detay Diomand tekrar bize sponsor olmuşdu ve İkinci süprizimiz olan Eğitmenşef, Günümüz Lezzetleri kitabı yazarı,Sofra Dergisi Yazarı,Milliyet köşe yazarı,Magazinkolik yazarı Sayın Özlem Mekik hannımı bizlerle buluşturdu.Ücüncü süpriz İstanbul Bloggerlarından Sayın Funda Aydeniz http://arenandfamily.blogspot.com.tr/ de aramızdaydı.Bizim için çok güzel bir buluşma oldu.


Özlem hanım herzamanki gibi bizlere yine kıymetli bilgiler verdi.İyi bir blog yazarı iyi bir sosyal medya kullanıcılığı ile ilgili detaylar anlattı.

Özlem hanımla klasik pozlarımızdan.Kendisi ile yaz başında tanıştık.Çok kısa bir tatil için Alanya'ya gelmişti.Sağolsun bizi kırmayıp bizlerle tanışmak için tatilini bölüp Antalya'ya geldi ve Günümüz Lezzetler Kitabını bizim için imzaladı.Kendisini 40 yıldır tanıyormuşuz gibi bizlere karşı çok sevecen ve samimi.Ayaklarına sağlık iyiki geldi.


 Gelelim bizlerle ogün Akra Barut Otelde olan  sponsorlarımıza ,By Triliçe İpeksi Gıda ve Doğan Beye,Doğal Sıvı Tuz,Tatlımocom dan firma yetkililerine,Ziaja Turkey Firma Yetkilisine teşekkürler.























ve Ürünleri ile desteklerini esirgemeyen diğer sponsorlarımız. Nefis Gurme,Özge Ofset,Egem Un,Helesa Bakliyat,Doğal Sıvı Tuz,Orkide Hareketleri,Erkap Kek Kalıpları,Organik Bakkal,Güzel Gıda,Doğadan Çay,Açelya Çiçekçilik,ÖzdilekPark Antalya, Güzel Köyden Yörükali reçelleri ve Turşuları,Resul Çini,Dost Aktar,Çelik Baharat,Tahinfood,Akdeniz Dondurma Kepez,Dekorist Tasarım,Pakmaya Mutfağın Yıldızı,Bayram Efendi Osmanlı Kahvecisi,Lesoleil Şampuanlarına, Birkaselezzete,Forfun Eğlence Merkezine,Yörük Parkına,Kelebek Parkı -Kundu,Dönerci Hakkı Baba ya,Portakal Cafe ye,Epiladerma Güzellik Merkezine,Leyla İnanır Güzellik Merkezine çok teşekkür ederim.Değerli hediyeleri ikramları ve indirim kuponları için.Antalyalı Blogger arkadaşımız Ayşegül'e pastası ile günümüzü tatlandırdığı için ve Nursevin ablanın Serap'a bizim için yaptırdığı sabunlar için teşekkürler.







ve biz...Antalyalı Bloggerlar...


benim gözümden kareler




                                                        Sevdiklerinize tatlı bir hediye Tatlımo


                                                       Her Tirileçe by Trileçe değildir.

 Güzeldi güzeldi her buluşmamız gibi tadı damağımda kaldı...Buluştuğumuzda saatler yetmiyor arkadaşlarımla sohpetler yarım kalıyor doyamıyorum ben herzaman dönerken keşke biraz daha zaman biraz daha olsay dı diye dönüyorum.Belki çalıştığım için çoğu zaman aralarında olamıyorum bir çok buluşmalarında ama elimden geldiğince gitmeye çalışıyorum.İyiki varlar ve hepsini Seviyorum ayrı ayrı renkler benim için BENİM DÜNYAMDA....
ve basında biz...Ne yalan söyliyeyim alıştık artık basında artık bizden bahsediyorlar.

14 yorum :

  1. Eline yüregine saglık canım.Çok güzel bir yazı olmuş.Çok güzel bir etkinlik idi.İnş.Hep beraber daha güzel ve keyifli etkinliklerimiz olsun..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Ayçacığımm .. Hepimiz daha güzel buluşmalarda bir arada olacağız inşallah ... sevgiler .

    YanıtlaSil
  3. Canım benim daha nice güzel günlerde birlikte olabilmek ümidiyle...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Emeğine sağlık...
    Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir etkinliği daha geride bıraktık. Nice etkinliklerde bir araya gelmek umuduyla... :)

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık, neşeli bir gün yaşadık, siz de güzel özetlemişsiniz,Güzel günlerde, etkinliklerde tekrar buluşmak dileği ile sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Cok Keyifli Görüntüler Ayca cimm . bizimle paylaştığın için teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. süpersin Ayça ablacım, hep beraber olmak çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  9. Kalemine yüreğine sağlık.Umarım her geçen gün daha çok büyürüz ve her toplantı dostluklarımızın daha da sağlamlaşmasını sebep olur.



    YanıtlaSil
  10. Eline,diline,emeğine sağlık Ayça'cım. .Pür dikkat okudum nice etkinliklere inşaAllah. ..

    YanıtlaSil
  11. huzur ve nefes alınacak bir atmosferde güzel bir etkinlik emeği geçenlerin emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Yüreğine sağlık canım.. yine harika bir gündü.. nice etkinliklere inşallah..

    YanıtlaSil
  13. Size tekrar rastlamak ne güzel. Nefis bir etkinlik olmuş. Böyle etkinliklerle blog yazmak daha da zevkli hale geliyor. Kutlarım sizi ve sponsorlarınızı.

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar; bende Antalyada yaşıyorum.Blog yazmaya yeni başladım.Bloguma beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil