21 Ekim 2012 Pazar

Yağmur....


Dün akşam Antalya'ya geldik.Cuma günü ben nasıl bir telaşla hem pastamı
yaptım hemde arkadaşlarımla birlikte kutlamak için sofra hazırladım.Gece yarısıda misafirlerim gittikten sonra hem ortalığı topla hemde bavul hazırla.Diş ağrısındanda sabahı sabah ederek ertesi gün Yolculuğa çıktım.Cuma günü arkadaşlara çay a gelin pasta keseriz dedim.Ama Nurhan ablamın kızı Konyadan tatil için gelince işler değişti Bayramda ben Antalya'da olacağım için görüşemiyecektik ozaman dedim ben börek çörekde yapayım...Oturdum gündüzden Arnavut böreği yaptım pırasalı ama yine fotoğraflamadım..Bu kaçıncı yapışım ama nedense bu böreğin bir resmini çekemedim..O karmaşada pastamı nasıl yaptım bilmem gerçi Beyzanında(komşumun kızı pasta yapan) çok yardımı oldu nerdeyse o bile yaptı süslemeleri diyebilirim.Ben daha önceden pastayı kremalandırmış dolapta bekletiyordum.İnsan kendi söküğünü dikemiyor maalesef.Çok istediğim gibi olmadı artık başka bir yıldönümüne ne yapalım...


Pastamı vanilyalı pandispanya,arasında pastacı kreması ve muz vardı.

Ne tarif vereyim diye çok düşündüm işte buna karar kıldım...

Bir balık tarifi bende vereyim bari...Palamut bol iken...
Fırında Palamut
2 palamut dilimlenmiş
1 tane soğan piyazlık
2 domates
4 biber
karabiber,tuz,yağ
Balıkların kanı iyice temizlenir ve tuzlu suda bekletilir.Soğan sotelenir,biber eklenir onlar kavrulunca domates eklenip suyu çektişrilir.Karabiber ve tuz eklenip altı kapatılır.
Tepsiye palamut balıkları dizilir.Üstüne sos bolca dökülür.Fırında pişirilir.
Herkeze iyi haftalar....

12 yorum :

  1. Afiyetler olsun canım, beğendiğine sevindim.

    pastada Gayet güzel olmus,ellerine saglik csnim.

    YanıtlaSil
  2. Canım hoşgeldin umarım görüşebiliriz...

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  3. Canım çok geçmiş olsun. Demek bayramda Antalya'dasın , şimdiden kutluyorum.
    Ellerine sağlık, maharetlim:)

    YanıtlaSil
  4. pozitifim pasta çiçek yağmuru olmuş ne güzel ne güzel. Fırında Palamut, şahane ve tam mevsiminde. Ellerine sağlık. Öptüm seni..

    YanıtlaSil
  5. hoş geldin Antalyamıza.
    ellerine sağlık canım hayırlı bayramlar:))

    YanıtlaSil
  6. ay arkadaşım pastanın neresi olmadı bilmiyorum ama burdan bakınca harika görünüyor ellerine sağlık:)) umarım dişin daha iyi durumdadır
    bu arada bebekler bitti sana birkaç resim göndermeye çalıştım ama mail adresinden geri döndü kullandığın adresini yazarsan hepsinin resmini gönderrim yada blogdan bakarsınız öykü hanım hamgisini isterse onu göndereyim:))) sevgiler mutlu bayramlar diliyorum....

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım palamutu çok severim,pasta da pek güzel olmuş,ellerine sağlık.iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  8. Canım,
    Bayramın sevdiklerinle neşeyle ve huzurla geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  9. Nihayet antalyadasiniz, ailece keyifli bayramlariniz olsun. Pasta nefis gozukuyor, kimbilir Arnavut boregi nasildi, bayilirim ben pirasali Arnavut boregine:)) Iyi tatillerde olsun:))

    YanıtlaSil
  10. Tatlım yorum onaylayacak vaktin olmadı herhalde. Tekrar iyi bayramlar.Mutlulukla sağlıkla öptüm seni..

    YanıtlaSil
  11. Sağlıklı ve güzel bir Bayram dilerim sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. 1 Kasım 2012-1 Aralık 2012 Tarihleri arasında
    77.Porselen Demlik Çay Saati Etkinliğinde Bendeniz Yani Gelibolu17-MidedenKalbe Blogspotumda
    birbirinden güzel tariflerinizi bekliyor olacağım,emrinize amade olacağım :)
    Bir yorum uzağınızdayız,tek yapmanız gereken tarifinizi yayınlayıp,altına Porselen Demlik Çay Saati etkinliği için bana gönderdiğinizi belirten not düşüp bana haber vermeniz,elimden geldiği kadar çabuk gelip tariflerinizi alıp blogumda keyifle yayınlayacağım....
    Şimdiden çoook teşekkürler,her zaman olduğu gibi beni yalnız bırakmayacağınızı biliyorum,hatta adım gibi eminim :)
    Etkinliğimize Her zamanki gibi Herkes davetlidir,istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz,
    lütfen çayın yanında ikram edilecek tarifler olmasına özen gösterelim :)
    Görüşmek üzere,hoş kalın,selamlar olsun....

    YanıtlaSil