13 Aralık 2011 Salı

İlk Siparişimi Aldım Çok Mutluyum

Herkeze mutlu bir hafta dileğiyle ben haftaya iki siparişle başladım çok mutluyum.Gerçi ikinci pasta siparişim daha önceki haftalarda bir cafeye yapmıştım.Ama bu hafta ki benim için daha çok önemli.Umarım bu işin altından başarı ile kalkarım.Cheesecake ve günde yenmek için seçimi bana kalmış bir salata istendi bakalım salatayıda yapınca paylaşıcam...Cheesecake sizlerle paylaşmak istediğim bir tarifti kısmet bugüneymiş.Bu resimde zaten daha önce yaptığım bir pastaydı bugünde aynısını yaptım ama daha tabii dolapta donmasını beklediğimden fotoğrafını çekemedim...Tarifini vereyim ve spora gitmek için yol alayım bugün kimseyi ziyaret edemedim, ama en kısa zamanda herkeze uğramaya çalışıcam.

Soslu Cheesecake

250 gr labne peyniri
2 paket burçak bisküvi
100 gr tereyağ
3 yumurta
1,5 bardak tozşeker
1 su bardağı yoğurt
Üstü için Dr.Oatker çilekli-frambuaz sosu
bu tarif 26 cm kelepçeli kalıp için geçerlidir.
Tereyağını eritin.(tepsiyi bir fırçayla tereyağ ile yağlayın)Bisküvileri rondoda un haline getirip, bir kapta tereyağ ile buluşturun karıştırıp yağlanmış tepsiye dökün.Bardağın sırtıyla eşitleyin ve düzleştirin.
Labneyi önce mikserle çırpın.Kıvamı koyulaşınca yoğurdu,yumurtayı ve şekeri ilave edin ama çok çırpmayın.Bu arada fırını daha önceden kızdırın 175 derecede bisküvileri 10 dakika fırınlayın.Fırından çıkarın ve yavaş yavaş kremayı dökün ve fırına verin ve eğer vaktiniz varsa 100 derecede 40 dakika yok benim okadar zamanım yok diyorsanız 175 derecede kalsın ısı 30 dakika  da pişirin ve esas püf noktası tepsiyi elinize aldığınızda salladığınızda krema sallanmıyorsa pişmiş demektir.Ama asla çıkarmayın fırından kapağını yarım açık bırakın fırında soğutun vaktiniz varsa 1 saat kalmalı aksi halde ısı farkından üstü çatlar, dışarda da 1 saat kalmalı sosu ile buluşması için.eee cheesecake yapmak kolay değil vakit alır sabırlı olmak lazım...Cheesecake fırındayken sosu paketin  arkasındaki tarife göre pişirin ve soğutun ama dolapta değil.Cheesecake dışarda da soğuduktan sonra sosunu dökün ve dolaba koyun mükemmel sonuç için bir gece dolapta kalmalı..Ben geç kaldım görüşmek üzere....

2 yorum :

  1. Ay çok sevindim hadi hayırlısı
    inşallah daha çok sipariş gelir ama eninim zamanla olacaktır.
    Bol kazançlar..........

    YanıtlaSil
  2. :((
    Evet canım
    bir ay sonra yılları olacak aynı zamanda aynı acıları yaşadık
    şimdi yerlerinde koca bir boşluk ki hiç bir şeyin dolduramıyacağı ve her geçen artan bir özlem ........
    Önümüzdeki ay mevlüt okuttcam keşke yakın olsaydın sen de gelirdin .

    YanıtlaSil