25 Aralık 2011 Pazar

Kızım 5 yaşında

Çok yorgunum ve çok yoğunum.Kızımın doğumgünü hazırlıkları ve cafeye yaptığım siparişler bu hafta nasıl geçti günler saatler bana yetmedi.Az uyku hatta hiç oturmadan çalıştım ama çok memnunum ve mutluyum.Kızım bir yaş daha büyüdü ve aldığım siparişlerle kendimi bir işe yaradığımı düşündüğüm için çok memnunum bu durumdan.Kızımın iki doğumgünü olacak bu sene bu daha öncede yaptığımız bir şeydi 2 yaşındayken doğumgününden 10 gün önce Antalyadaydık babanesi burda da  yapalım demişti aile arasında küçük bir kutlama yapmıştık.Ama bu seferki bir başka,kızım hem okul arkadaşları hemde dışardan tanıdığı arkadaşları olsun istiyor.O zaman karar verdim hem dışarda bir parti düzenleyecektim ve okulda küçük bir kutlama....Burda iki ay önce açılan bir çocuk eğlence merkezi vardı içinde top havuzu ve zıp zıpın olduğu ve doğumgünlerinin yapıldığı bir mekan.Sahibiyle de geçen hafta kızımın arkadaşının doğumgününde tanışmıştım.Konuştuk hemen organize ettik misafirlere haber verdik,pasta siparişi,benim çocuklara parti sonunda vereceğim kurabiyeler ve pinyata yıllardır yapmak istediğim ama bir türlü cesaret edemediğim pinyata ve sonunda internette biraz araştırdım ve işe koyuldum ama hiçde kolay değilmiş..Eskiden daha pahalıydı ama 30 L ya da pinyatalar var intenette ama bana ulaşması zaman alacaktı hadi yapayım dedim..şimdi de okuldaki kutlama için yapıyorum.Ayrıca pastasınıda yapıyorum..Paylaşacağım hepsini sizle ...













2 yorum :

  1. Gayet güzel olmus,ellerine saglik canim.Öbür pastalarini da heyecanla bekliyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika olmus canim Kizinda cok tatle alah saklasin

      Sil