3 Mart 2013 Pazar

Bir Pazar Akşamı


Herkeze Merhaba bu haftanın son günü ve gecesinden.Hızlı ve yoğun bir hafta sonu geçirdik kızım ben ve eşim.Evet eşim...Şimdi duyar gibiyim hani eşin Antalya'ya gitmişti çalışmaya der gibisiniz:) 3 günlük bir eğitim için Ankara'ya geldi.Bizde fırsattan istifade edip,perşembe kızım okuldan çıkınca hemen otobüsle Ankara'ya gittik,4 saat sonra eşime kavuştuk, o bütün gün eğitimdeydi,ertesi günde onunla kahvaltıya bizde erken indik birlikte kahvaltı ettikten sonra o eğitime biz odaya öğlene kadar zaman geçirip.Ver elini alışveriş merkezine...yemek yedik kahve içtik kızımla alışveriş yaptık,çoktandır almak istediğim şeyleride aldım.Eşimle buluşunca yemeğe gittik nereye gidelim derken Çukurambar'da Madoya sık sık gideriz hatta ilk günümüzde de orda salata yedik,hadi bugünde oraya çok yakın olan Kolcular Kebaba gidelim dedi,kızımızın et yememesine inat gittik nasılsa orda lahmacun yer onunda karnı doyar diye düşündük.Süper bir yerdi harika bir kebap yedik,çok zengin ikramlar vardı mezelerden yemekten sonra 4 çeşit gelen tatlı meyve ve çay yok artık dedirtti.Çok da mantıklı bir hesap ödedik o lezzete o ikramlara azdı bile.Eğer yolunuz Ankara'ya Çukurambar'a düşerse gidin gidin mutlaka.Amca çocukları her yere dağılmış nerde ise büyük şehirler de şubeleri varmış.Öğrendik Antalya'dada varmış artık müdavimi oluruz.Biz güzel ve lezzetli kebap için Adana'ya gitmeyi düşünüyoruz (gerçi gene gideriz) ama benze hiç aratmadı.
Yine uzatmayayım diyorum ama yine uzattım :)) herne ise işte eşim dünde eğitimden sonra bizi eve getirdi,Hem o evinin özlemini gidersin hemde bizde onunla hiç olamazssa bir sabah birlikte uyanalım istedik,güzel bir kahvaltı ettik sohpet ettik Türk Kahvesi eşliğinde,her gün konuşuyoruz ama 3 haftadır onun gözlerinin içine bakmadan konuşmak bana uzak geliyor.Herne ise duygusala bağlamayalım:((((ağlarım yine.
İkimize de iyi geldi sohpet etmek,kızımızda iyi geldi bu kısa kavuşma.Nisanın ilk hafta sonu kızımın okuma bayramı var o haftaya kadar bir süpriz çıkmasa görüşemeyeceğiz.Yine özlem dolu günler beni bekliyor anlayacağınız.
Onu uğurladıktan sonra çamaşıra aldıklarımı yerleştirme derken akşam olmuş.Kızımın ödevlerini yaptırıp yemek işine giriştim ,bu gün pazar akşamı,okul çocuğu olanlar bilirler bu akşam evde bir telaş vardır.ödevler yapılır,formalar yıkanır,çocuklar banyo yaptırılır,çantalar kontrol edilir,harçlıklar konulur.Aklıma çocukluğum kardeşimle hazırlanışımız geldi.Banyodan çıkıp ta soba karşısında ısınışımız,annemin çamaşırlar sobanın üstünde kurutuşu her seferinde birşeylerin kenarının köşesinin yanışı:))))geldi.
İşte böyle telaşlı bir pazar akşamında yayın yaparken kendimi buldum.Eşimin sevdiği ve kızımın sevdiği yemekler adı altında bir etiketleme yapmaya karar verdim.Eşimin evde olduğu zamanlarda yağtığım arşivden bir yemek tarifi vereceğim.Yaparsanız beğeneceğinizi düşünüyorum inanın çok lezzetli bukadar kebaptan konuşunca size gerçek bir kebap tarifi vermek istedim doğru zamanmış.






Patates Püreli Tepsi Kebabı
Kırmızı biberin bol zamanıyıdı,ama geçen gün marketten aldım eşim gelecek diye közledim buzluğa attım bu sabah kahvaltıda yedik yazı aratmayacak bir tadı vardı.Yani bahane yok alın ve yapın:))))
2 tane közlenmiş kırmızı kaba biber
350 gr kıyma(üç kişilik)
maydonoz,1 yemek kaşığı yoğurt,kimyon,kekik,karabiber,tuz,pulbiber
2 yemek kaşığı irmik ve bir küçük soğan rendesi
hepsini yoğurun özdeşleştirin,köftenizin güzel olmasını istiyorsanız çok yoğurun.
3-4 patatesten püre yapın.isteğe göre miktarda kaşar peyniri rendeleyin(bu kızım için et köfte sevmediğinden herşeyin üstüne peynir koyuyorum)ama  lezzet de kattı.
Kıymayı bir siniye yayıp bastırın ve fırında pişirin yağını verdiğinde üstüne püreyi ve kaşar peynirini koyup peynir eriyene kadar pişirin.En son kuzenim eşi ile geldiğinde de bu yemeği yaptım onlarda çok sevmişlerdi.E ne duruyorsunuz alın size bu hafta ne yapacağım derdinden kurtulmak için bir tarif...
Güzel sağlıklı bir hafta diliyorum.Umarım herşey gönlünüzce olur.Sevgiler

17 yorum :

  1. Ayça ablacım ellerine sağlık nefis görünüyor :)
    bende buzluğa aratım hep kırmızıbiber kahvaltıda bile yeriz :)
    kaşar peynirinin eridiği her tarife bayılırımm :)
    Gülşen...

    YanıtlaSil
  2. Ankara Kolcuoğlu kebap güzeldir..

    YanıtlaSil
  3. bende bugün çukurambardaki sosyete pazarındaydım hayatım..demekki aynı yerlerde nefes almışız:))ne güzel bir hafta sonu olmuş,Allah mutluluğunuzu daim kılsın,bir an önce eşine kavuşmanı dilerim..Öpüyorum cnm ..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Gözün aydın güzel bir hafta geçirmişsin. Allah daim etsin inş. en kısa zamanda bir arada yaşamaya başlarsınız

    YanıtlaSil
  5. canım iyi olmuş arada değişiklik şart:)))
    eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. şu an karnım aç ve o tabağı mideye indirmek istiyorum :)
    canım ellerine sağlık...........

    YanıtlaSil
  7. Keyifli, kosturmaca, ama cook guzel bir hafta sonunuz olmus azda olsa hasret gidermissiniz..doping olmustur her ucunuz icinde..Okullar kaoandiktan sonra hep birlikte olacaksiniz insallah..Verdigin tarif cok guzel..tadida eminim oyledir afiyetler olsun diyorum..bu arada ben birkac hafta blogumdan ayri olacagim sizleri ziyaretimde aksayacak, beni goremezsen birkac hafta merak etme:) sevgilerimi gonderdim..kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  8. Canımcım ziyaretin için çok teşekkür ederim. Senin duygularına katılıyorum. Acım henüz çok taze zamanla bunuda aşacağız ama zamana ihtiyacım var gözümün önünden hiç gitmiyor.Allahtan hep sabır diliyorum... Gün geçtikçe içim daha çok yanıyor.....Sözün bittiği yerdeyim. sanada bundan sonraki hayatında mutluluklar ve başarılar diletim her zaman beklerim. Ayrıca ben bir yere gitmedim Sayfama geldiğimi bahsettim buradayım hep Bolunun yerlisiyim Annem babam mudurnu nun köyünde ikamet ediyorlar

    YanıtlaSil
  9. aaa,,gözünüzz aydıınn,,nee hoşş bir sürprizz olmuşş..
    pozitiff pembeemm,antalyanın neresinde imiş bu lezzet durağı..???
    merakk ettim bakk şimdiii.;:)
    neyse senn bi taşın sağ salim,keşfe çıkarız inşallahh beraberce bir gün..:)
    canımm benim,geçenlerde okul ve öğretmen sormuşsun.
    şirinyalı taraflarını düşünüyorsan,sana en yakın okul ramazan savaş i.ö.okulu olur.
    ama yok ben mesafe olsun katlanırım dersende,bizim okul da çok kaliteli bir okuldur.
    hanım ömer çağıran.i.ö. okulu...
    neyse sen bir gel hele,,vaktimiz olucaktır bu araştırmalar için..:)
    öpüyorumm canımm..
    prensesi de..;)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık.Bir an önce eşinle bir araya gelmenizi dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. cANIM NE GÜZEL ZAMAN GEÇİRİP ÖZLEM GİDERMİŞSİN EŞİNLE. aLLAHCC BİR AN ÖNCE KAVUŞMANIZI NASİP ETSİN. pARÇALANMAK AİLELER İÇİNDE ZOR..
    yEMEK ÇOK LEZZETLİ OLMUŞ BELLİ. eLLERİNE SAĞLIK. aFİYET BAL OLSUN..ÇOK ÖPTÜM..

    YanıtlaSil
  12. zor bu ayrılıklar genç yaşta ,az kalmış ,yakında (günleri saymazsan ) yine kavuşursun ,şimdilik hatıralarla avun canım,bu yemek de süper ,ellerine sağılık.

    YanıtlaSil
  13. Sayılı günler çabuk geçecek ve eşinize kavuşacaksınız. Hep mutlu, hep şanslı günler diliyorum size. O yemek nasıl güzel olmasın? En başta malzemeler müthiş. Belli ki çok lezzetli olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Allah başka türlü ayrılık vermesim, hem kısa süreli ayrılıklar faydalı bile olabilir:)) Ellerinize sağlık, kebap nefis görünüyor, afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. I blog fгequently аnd I genuinely
    thanκ you for yοur informatіon.

    This great article has really ρeaked my interest.
    I ωill book mark your website anԁ keеρ checking for new infοrmatiοn about oncе a week.
    I subscrіbed tο your Feed as well.

    My page :: SEOPressor

    YanıtlaSil
  16. Hi there! I know thiѕ is sort of off-toрiс howеver I had to ask.
    Doeѕ running a ωell-eѕtablished blοg such as yours takе a mаssivе amοunt work?
    I'm completely new to writing a blog however I do write in my journal daily. I'ԁ like to start a blog so I can shaгe my
    oωn experience and thоughts оnlіne.

    Pleаse let me knοw if you have аny suggestionѕ οr tips for new aѕpiring blog ownerѕ.
    Apprecіаte it!

    Here is my blog post - Www.Youtube.com

    YanıtlaSil
  17. Allah en kısa zamanda eşinizle kavuşmayı nasip etsin.Resimdeki tarihte inanılmaz güzel görünüyor.ellerinize sağlık.Bloğunuzu takibe aldım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum

    YanıtlaSil