14 Ekim 2010 Perşembe

Buda Benim Kahvaltı Sofram

Arkadaşlarımla hem beraber olmak hem onlara yeni lezzetler tattırmak için bir kahvaltı sofrası hazırladım.Ekmek makinesinde cevizli ekmek yaptım.İki tane sos hazırladım iki farklı yörenin aslında ikisinede muamara deniliyo,Soslu patates salatası yaptım sosun tarifini bir blogcu arkadaştan öğrendim..Fethiye'deki köy evin bahçesinden  kayınvaldemin gönderdiği organik eriklerinden bir marmelat yapmıştım soframa onuda ilave ettim...Etli yeşil biberleri közleyip zeytinyağı ve peynirle karıştırdım.Havuçtan salata yaptım...Sonunda kahvelerimizle yiyebileceğimiz portakal pelteli hafif bir tatlı yaptım...Güzel bir gün geçirdik.Bol bol yeni tariflerden değişik lezzetlerden bahsettik...Arkadaşlarıma teşekkür ederim geldikleri ve övgüleri için....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder