17 Nisan 2012 Salı

Mimlenmişim Sonunda...

Aaaaaa mimlendim hemde sevdiğim arkadaşım Tuğba ve onuda mimleyen saçaklı sayesinde...Yazılarını severek takip ettiğim nette resim ararken keşfettim ben Tuğbayı okudum okudum nerdeyse 2-3 aylık yazılarını hemde hiç sıkılmadan.Severim ben okumayı saatlerce ahh bide zaman kısıtlı olmasa,sorumluluklar olmasa...Tuğbanın Dünyası benimde size yazdığım gibi kendini,çevresini,ailesini ve yaşadıklarını anlatan samimi,naif ve okurken sıkılmayacağınız bir blog...Dün kendisinde idim:)))baktım mimlenmiş pek bi sevinmiş....Ne şanslısın hee dedim ben 2.5 yıldır blog sahibiyim daha görmedim böyle bir şey... geçengün Ayşegül ablada  (bir tutam kekik)mimleri okurken  ona sordum mimin ,mimlenmenin nasıl olduğunu  onu bile anlamamıştım saf saf okurdum mimlenen arkadaşları acaba bana ne diye gelmiyor bu mimler diye meraklanır yoksa unutuluyormuyum yada beni sevmiyorlar mı diye hayıflanırdım... Ayşegül abla anlattı bana doğrusunu Bende bilmeyenler için söylüyorum senden sonra(blog ismi yada isminiz) alfabetik olarak kim sizden sonra geliyorsa 3 kişi seçiyorsunuz o sorulara cevap veriyor odabaşka 3 kişi seçiyor muş....Ama Tuğba yada saçaklı nasıl seçtiler bilmiyorum   SANIRIM KURALSIZ çünkü ben T harfinden sonra gelmiyorum:))))olsun yinede çok sevinçliyim ilk mimi aldım(herşeyin bir ilki vardır) EVET gelelim sorulara...
                         ÖNCE ONLARA BU ÇİÇEKLERİ YOLLUYORUM
                                      TEŞEKKÜR EDERİM KIZLAR:)))
                          
                            
1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
   Ben güzel sanatlar da iç mimarlık okudum.Ama hiç yapmadım.Çok da sevmedim bu mesleği.Evlenmeden önce organizasyon işi yapıyordum çok sevmiştim,tam bana göre hızlı tempolu,planlı ve organize etmek ama buralara gelince o hikaye yarım kaldı:(((( AMA şimdi sipariş üzerine cheesecake,pasta,börek vs.yapıyorum ve seviyorum...İlerde de bu meslek üzerine uzmanlaşmak istiyorum.Çeşitli kurslar ve tecrübelerle:))))
2) Dilediğin meslek miydi?
Aslında çokda emin değilim hayatım boyunca ben iç mimar olucam demedim.Zaman zaman fikirlerim değişti durdu....Artık lisede de iç mimarlık okuyunca sanırım bu yola girmiş bulundum...Ama iyi resim çizebildiğimi keşfetince yetenek sınavında tekstil,resim sınavlarınada girdim fakat iç mimarlıkta dereceye girince oraya beni almadılar kazandığım halde diğerlerinin hakkını yememem için....Gönlümde hep tekstil kaldı...hala çiziktiririm elbiseler,bluzlar kendim için çok şey tasarlayıp yaptırmışımdır...

3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
Bu soru banada Tuğbayada uymadı evli olduğumuz için:))))Ama yalnızlığı severim.Bazen insanların şarj olmaya,dinlenmeye ve tek başına olmaya ihtiyacı var.Biz eşimle bu konuda şanslıyız ben yazın yazlığa gittiğim için 2 ay kalıyorum oda aralarda,tatillerde geliyor yanımıza bu ayrılık arada ki yalnızlık ikimize birbirimizi ne kadar sevdiğimizi ve birbirimizi özlemenin evlilik süresincede yaşanacağını gösteriyor.Zaten kışında haftada 3gün seyahattlerde hep yeni evli gibiyiz...9 yıldır evliyiz ama 3 yıllık evli gibiyiz  çünkü anca okadar birbirimiz görmüşüzdür.Bu sık sık yalnız kalmalar bize evliliği rutinleştirmedi aksine hoşnut bir duruma soktu:)))Yani derim ki evliliklerde çiftler birbirini çok sıkmamalı,çok birarada olmamalı arada ipler biraz gevşetilmeli ve aniden hızlıca çekilmeli, kıymetininiz bilinir böylece ..                 
4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
Gerektiğinde tabiiki söylerim.Bu hayatın kaçınılmazları kim şimdi yok ben asla söylemem derse esas o YALAN söyler.Bazen hayatı kurtaran beyaz yalanlar olmalı....Bazen eşiniz eve verdiği paranın hesabını sorar...ne kadar harcadın ne aldın diye...sen şimdi o dükkanın camında gördüğün bir görüşte vurulduğun bluzu yada ayakkabıyı aldım da para bitti mi dersin....Yoksa ya canım bazı şeylere zam gelmiş,çocuğun okulundan bişeyler istediler onuda aldım çocuğa ıvır zıvır aldım eee bitti haliyle...eşinde ne desim tamam hanım tabii alınacak der ve bir aile faciasının önüne geçilmiş olur:))))))DÜRÜST OLDUM:)))


5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?
Evet İngilizce biliyorum.Gerektiğinde kendimi ifade edebilirim.Karşımdakinide biraz anlıyorum.Yazın benim için iyi fırsatlar oluyor konuşmak için...  
6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?
Rüyamdaki evde maalesef oturamıyorum tabii.Ama yazlığı seviyorum.Doya doya denizi izliyebiliyorum  bu sene bahçesinide istediğimiz  gibi çiçeklendire bilirsek tam istediğimiz gibi olur.  Ama hayal ettiğim bir kışlık ev var tabiiki...Taşınmak istemiyorum yurt dışına gitmek isterim ama gezmek için orda yaşamak için değil.                                                          
7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Gerekmedikçe sevmiyorum.Alışkanlılarına düşkün bir insanım kolay kolay eşyamdan vazgeçmem.
8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?
Çöpün kenarına kalan yemekleri ve kemikleri koyarım sokak hayvanları için.Kışın kar yağdığında ekmek kırıntılarıda koyarım balkona..Çöp dökmem sokakta giderken çantama koyarım çöpleri eve gelincede yada çöp kutusu görünce atarım...
9) Televizyon ve filmleri sever misin?
Televizyon ve filmleride severim...Ama televizyonda da herşeyi izlemem...Bilgi veren hayata dair olanları tercih ederim.Ama reklamlardan dolayı tv de film izlemeyide sevmem...Film dediğin sesiz ve karanlıkta izlenir.Eğer sinemaya gitme şansımız yoksa yada evde dvd izleyeceksek yalnız yada geceleri kızım yatınca tercih ediyorum.
10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Çok şükür kötü huyum yok...
 11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
Kırk yılda bir oynarım yılbaşında da milli piyango bileti alırım.Ama hayatımı bu oyunların sonuçkarına göre şekillendiremem.Ordan para gelecek umudu taşımam...Çalış kazan seninde olur mantığı var bende öyle armut piş ağzıma düş yok...
ARKADAŞLAR ŞİMDİ BENDE  7 ARKADAŞIMI MİMLİYECEĞİM DEDİM YA BU KURALSIZ İŞTE MİMLEDİKLERİM:))))
BEYAZHANIMELİ(KENDİSİNİ ÇOK SEVİYORUM)
RAİNBOW GATHERER(YENİ TANIŞTIK AMA HEMEN KAYNAŞTIK)
ELİFİN TERAZİSİ(BANA GÜZEL BİR İSİM TAKTIĞI İÇİN)
BİRAYDAMASALI(YOLU TESADÜFEN BANA DÜŞTÜĞÜ İÇİN)
FATOŞUN MUTFAĞINDAN(BENİ YALNIZ BIRAKMADIĞI İÇİN) 
MUTFAKTAKİ ACEMİ(ONUNDA KATILMASINI İSTEDİĞİM İÇİN)
ZEYS(YENİ KATILDIĞI İÇİN)
ARKADAŞLAR HERKEZE GİRDİM BAKTIM ÇOĞU BUARALAR MİMLENMİŞ MİM ALMAYANLARA MİM GÖNDERDİM KİMSE GÜCENMESİN YOKSA HEPİNİZİN YERİ AYRI...

3 yorum :

  1. Canım benim, ben de seni çok seviyorum gerçektende. İlk mimini aldığına çok sevindim. Bu mim için beni de düşündüğüne de çok mutlu oldum Ayça'cığım. Güzel yüreğine sağlık. En kısa sürede cevaplayacağım. Çok öptüm, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ayyyy çoks evindim harika bir mim cnm, çok teşekkürler :) ilk fırsatta cevaplayacağım. İçmimarlık bence müthiş bir meslek, özellikle gzüel sanatlarda okumak ayrı bir dünya ve ayrı bir keyiftir bence. Çizimlerin ve çalışmaların varsa burada da paylaşsana bizimle :)

    YanıtlaSil
  3. Canım çok teşekkür ederim, inan bu aralar nete fazla giremiyorum. İlk fırsatta yayınlamak isterim ama ben mim konusunda biraz ağırım...
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil