21 Mayıs 2012 Pazartesi

Artık Bende bir ŞÖFÖRÜM...

Evet bitti sonunda dün direksiyon sınavınıda geçtim...Ama ne heyecan yaptım.Hiç yapmamam gereken bir-iki hatayla atlattım.Hocam öğlen arayıp haberi verdi.Nasıl mutlu oldum anlatamam.İnanamıyorum 2 aydır uğraşmanın emek vermenin karşılığını aldım.Kursu,sınavları,eğitimler derken bittiğine hala inanamıyorum bugün notlarımı ve testlerimi attım çöpe.Kitabıma kıyamadım.Kitap atamam zaten kitaplar kıymetlimdir.Belki aklıma takılan olursa bakarım diyede saklamak için kütüphaneme sıkıştırdım...Dün sabah saat sekizde sınavın yapılacağı yere gitmek için kursun önüne gittim.Hocaların arabaları ile sınav yerine vardık.Saat 9 da tüm puan verecek öğretmenler arabalara oturdular.Benim hocamda kızımın kahvaltısı olduğunu aile birliğinde olduğumu söyleyince beni ilk sıraya aldılar.Ama kadınlar azınlıkta olunca zaten baktım bütün arabalara ilk kadınlar bindi:)))Sanırım heyacanımıza,az ders almamıza ve notlarımızında erkeklerden yüksek olmasına dayanarak bize biraz daha töleranslılar...Buradan benim kahrımı çeken Gülşen hocama ve Şevki hocama Çaycuma Sürücü Kursuna  çookk teşekkür ediyorum...Ama bu teşekkür kuru kuru olmayacak.Kazanırsam eğer araba şeklinde pasta yapacağımı söylemiştim.Şevki hocam beni son günler sınava hazırlayan ikinci hocam içinde cheesecake yapıcam.Gülşen hocam mayalı poğaçalarımı seviyor.Bende yanına birde salata yapmayı düşünüyorum.Bakalım şu kızımın bu haftaki etkinliklerinide atlatayım.Badanımızda bitsin evde, hepsini yapıp götürücem.Dün kızımın okulunun yardım amaçlı düzenlenen kahvaltısınada sınav bitiminde gittim.Saat 9.30 da oraya varınca eşim kapıda benim biraz üzgün suratımı görünce eyvah olmadı herhalde demiş.Ama tek bir hata yaptığımı ama onun haricinde bir problem olmadığını söyleyince.Tamam ozaman geçersin dedi ve beni iyi haberi duyana kadar motive etti.Artık verdiği sözü tutacak bakalım bekliyorum...
Geçen hafta çok yoğun olduğumdan bahsetmiştim.Sanırım bugün bu haftaki en rahat günüm.Haftaiçi kızımın anaokulları yürüyüşü var.Burda bütün Çaycuma!daki ve köylerdeki anaokullarının yürüyüş yapacakları ve sonunda ilçemizde bulunan Seka parkında düzenlenecek olan çocuklara yönelik bir eğlence.Parkta annelerle buluşma,palyoça gösterisi ve bol bol şeker yiyebilecekleri standlar var.Bende ilk defa yaşayacağım bu anaokulları yürüyüşünü,önceki yıllarda arkadaşlarımın çocuklarınkine ya sıcaktan yada başka bir sebepten katılamamıştım.Çok fikrim yok o yüzden daha sonra olanları anlatırım.Perşembe-Cuma günleri evde badana var,cumartesi kızımın odasını küçük odadan büyük odaya taşıma işimiz var artık bebek yatağından kurtulup genç kız yatağı olsun istedi ee oda küçük odaya sığmayacak.Zaten bu 4+4+4...ten maalesef kızımda nasibini aldı seneyede anaokuluna gideceği halde ilkokula başlayacak.O yüzden çalışma masasıda gerekli.Çocuklar artık  ne kadar şanslı biz ilkokula başladık ama ne odamız vardı nede masamız...Ozaman sadece oturma odasında oturur gecede kardeşimle orda yatardık.Salon buz gibi olurdu.Hem misafir odasıydı.Yıllarca oturma odasındaki yemek yenilen masada,sonrada kucağımda ödev yaptım ben ve yazımda inci gibiydi.Ozamanlar şimdiki olduğu gibi küçük portatif masalar da yoktu.Şimdi ben 5.5 yaşındaki kızım için benim ancak liseye giderken sahip olduğum çalışma masasını ona bu zamanlarda alacağım...Nerden bakarsanız her yönden şanslı bir kuşak.Benim eski komşum hep ben erken gelmişim bu hayata der...
Geçen haftanın yoğunluğunda ben hep kolay şipşak yemekler yaptım.Ama mutlaka ya bir zeytinyağlı yada semizotu salatası vardı.Bazen kızıma ayrı bir yemek yapıp biz eşimle kızımın sevmediği yemeklerden yedik.Neler mi vardı işte burdalar.


Adana Yöresine ait içli Köfte...

Erguvan Vaktindehttp://erguvanvakti.blogspot.com/2012/05/tavuklu-makarna.html#more gördüğüm hatta ona bıraktığım yorumda bugün kesin bu makarnayı yapıyorum dediğim.Tavuklu Makarna...Zaten yoğunum koşuşturuyorum yemek yapmaya fırsatım yok.Hem kolay olmalı hemde güzel olmalı.İşte bu makarna hem kızıma hitap etti hemde bize..Tarifine  çok bağlı kalamadım kızımın birazda ağzına uygun yapmalıydım.Çünkü evde makarna hastası olan o.Siz arkadaşımın tarifinede bakın mutlaka!!

Yeni tencerelerimde ve Vog tavamdaki ilk yemeklerim...
Tavuk Kavurmalı Makarna
1 paket makarna
1 büyük tavuk göğsü filetosu-kuşbaşı doğranacak
4-5 tane taze soğan
10 tane kültür mantarı
2 tane yeşil biber
2 tane kırmızı biber
3 diş sarımsak
yağ,tuz baharat
Makarnayı içine azıcık yağ  damlatarak haşlayın.Tavuk kavurmayı yapmak için Vog tavada zetinyağında önce mantarı,biberleri ve soğan sarımsağı soteledim daha sonra tavuğu ilave edip kavurdum.Baharat ve tuzunuda katınca haşlanan makarnaları süzerek tavuklu kavurmaya ilave ettim.Bir-iki kere beraber çevirdim.Ve servise hazır maydonoz koymak isterdim ama bir önceki günden içli köfteye salataya derken kalmamış:((
İşte bukadar...Bu tarif ''MAKARNALAR'' etkinliğine Çaçorana gidiyor.http://yasamladans.blogspot.com/arkadaşımdaki diğer makarnalara bir bakın derim ben...
Size dünkü kahvaltıdan fotoğraflar ...
burda cimcimem sevdiği arkadaşı Aslı ve ailesi ile...

cimcime Duru ve arkadaşım Emel...

fıstık:)))


Gelen herkez ikramlarımızın bolluğundan ve kalitesinden,çeşitliliğinden o kadar çok memnun olduki tabii bizde gelen teşekkürlerden.Na kadar iyi bir iş yaptığımızı anladık.Burdan emeği geçen aile birliğindeki arkadaşlarıma(3-4 çeşit yapıp normaldan daha çok ikram hazırladıkları için),başkanımız Vildana(hiç oturmadan koşturdu en çok o yoruldu)okul müdürümüz ve öğretmenlerimize,personele ve velilere...Herkez elinden geleni yaptı ve harika bir kahvaltı gerçekleştirdik.Ve tabiiki Nehir Otele Seyfi Beye ve ekibine canla başla çalıştıkları için...
Arkadaşlar benden bu şimdilik bu kadar...Vakit buldukça hepinize gelmeye çalışacağım.Bana başarı dileklerini  yorumlarına bırakan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum.Güzel günler geçirmeniz dileğiyle...

21 yorum :

  1. tebrik ederim ehliyetini.benim burda canimi cikarttilar ehliyet aliken.3.girisimde aldim.ustelik turk ehliyetimde vardi.turkiyede arabada kullaniyordum.almanya da okadar zor ki.coook kural var coooook.

    YanıtlaSil
  2. canım şoförlüüğün hayırlı uğurlu olsun...
    şimdi de altına bir araba çekersin atrık :))
    bende 7 yıllık şoförüm...
    ama artık otomatik vites araç istiyorum :))
    sanada kesinlikle otomatik tavsiye ediyorum...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun
    Arabanında seninden ayağın düz bassın
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ehliyetin hayırlı olsun canım.bende yeni aldım ama kullanamıyorum nedense.cesaretim yok sanırım.insallah sen rahat olursun araba kullanmada.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim canım:)) çok sevindim. Hayırlı olsun.Yemekler yine nefis görünüyor,okul aile birliği kahvaltınızda çok güzel ,tencerelerini güle güle kullan ,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun.Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  7. Hayırlısı olsun,Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin.Araba kullanmak özgürlük, aynı zamanda şöförlük...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  8. HAYIRLI OLSUN CANIM EHLİYETİN..ALDIM TARİFİNİ..SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  9. Selamlar canım ehliyetin hayırlı olsun tebrik ederim makarna tarifinde enfes lezzetli gözüküyo ellerine saglık

    YanıtlaSil
  10. Canım ehliyetin hayırlı olsun, yollar çok tatlı bir hanım görsün :)

    YanıtlaSil
  11. ehliyetin hayırlı uğurlu olsun canım tebrik ederim

    YanıtlaSil
  12. ehliyetin hayırlı olsun,vede geçmiş olsun kendi kurs dönemimi hatırladım biran:) evde bir yemek olsunda pratik olsun onuda yapmak marifet,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  13. HEPİNİZE ÇOOOKKKK TEŞEKKKÜR EDERİM...

    YanıtlaSil
  14. Ehliyetiniz hayırlı olsun. Tabi bu saatte her şeye imreniyorum da, içli köftenin ayrı bir yeri var. Ellerinize sağlık. Tarifi yok galiba.

    YanıtlaSil
  15. Tatlıcım, gözün aydın, hayırlı uğurlu olsun. Yolların fatihi olacaksın artık.
    Herşey de nefis görünüyor bu arada. Ellerine sağlık canım. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Canım ehliyetin hayırlı olsun.Allah kazasız belasız ehliyetını kullanmak kısmet olsun.Bazen çok zorlu oluyor bu sınavlar ama sen altalmışsın şükür.

    YanıtlaSil
  17. canım güle güle kullan....yollar pozitif pembe hanım görsün..
    hanımlar araba kullanmalı çok kolaylık
    10 senedir kullanıyorum maşallah
    önceden acemiydim şimdi usta oldum ama hiç bırakmadım kendime ait arabam var.
    teprikler canım.:))

    YanıtlaSil
  18. Hayırlı olsun ehliyet.. Kutlamalar 40 gün 40 gece sürsün...

    YanıtlaSil
  19. Ehliyet hayırlı olsun,çok lazım hele ki ufak çocuk varsa şart biz kadınlara..

    YanıtlaSil
  20. Hayırlısı olsun,Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin

    YanıtlaSil