3 Mayıs 2012 Perşembe

H E D İ Y E L E R İ M....

İlk Ödülüm:))))


Çok ara vermiş gibi oldum ama nerdeyse haftasonu geldi,ben bu hafta çok  istesemde yeni bir kayıt oluşturamadım.Lokaldaki günümüz,Salı günü 1 Mayıs olması nedeniyle pikniğimiz,arkadaşımın bebeğini görmeye gitmemizden yoğun bir hafta geçirdim.Bugün sokağa çıkmadan evde kahvemi içim yazımı yazmaya karar verdim.İşler bitti oturdum ekranın başına...İçim içime sığmıyor aslında mutluyum ehliyet sınavını kazanmışım.Hemde çok yüksek notlarla...Dün sabahtan beri internette açıklanacağını söyledikleri için ara ara girip baktım ama yoğunluktan nedeniyle bir türlü açamadım.Sabah kurstan  telefonuma mesaj geldi.Hemen açtım bilgisayarı ve kendi gözlerimle notlarımı görünce gözlerim yuvalarından çıktı.Bu kadarını beklemiyordum demeyeceğim çünkü çok çalıştım...Şimdi ayın 20 sinde direksiyon sınavım var.Onuda bir aksilik olmadığı sürece geçtimmi bu işte biter...Bu benim için bu hafta en güzel hediye diye düşünürken dünde sağolsun arkadaşlarım beni blok ödülüne layık görmüşler...Çok sevindim benimde bu ödülü  11 arkadaşıma göndermem gerekiyormuş ve arkadaşlarıma gidip tek tek yorumda haber vermem gerekiyormuş.Hepinizi çok seviyorum ama kazananlara değilde bu ödülden haberi olmayan ,ödül almayan arkadaşlarıma göndermeye karar verdim.Diğer arkadaşlar en son kayıtlarına yorum bırakanları ödüllendirmişler ve kural olan 11 kişi aşmışlar ben kuralı bozmayıp 11 kişiye yollayacağım...
Bana bu ödülü gönderen,bir kase lezzet,yemeksevdam Elif,mutfaktakiacemi ye çok teşşekkür ederim.
Benim gibi yeni olanlar ve bu ödülü çok almayan arkadaşlarıma gitsin...
pembekekik
lezzetyağmurları
nuraycatasarımlar
çatlakkafe
öznurundünyası
fatoşunmutfağı
filizcelezzetler
rainbow gatherer
hayatımıniçinden
benimdenizim
Tuğbanın Dünyası...
Sizinde yapmanız bu yukardaki resmi sayfanızda yayınlamanız.Ödülü kimden aldıysanız duyurmanız ve 11 arkadaşınıza ödülü göndermeniz ve gidip onlara yorumda ödül aldıklarını bildirmeniz.Kolay gelsin sevgiler...

9 yorum :

  1. canım ödülün için çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum:)) Çok mutlu oldum:))))))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Aaaa canım gördüm şimdi ne kadar da güzel çok teşekkür ederim:)çok güzel bir sürpriz oldu bana çok sevindim. Ben de blogda dediğin gibi yayınlayıp yazacağım:)kocaman öpüyorum. Bu arada sınavı geçmişsin hayırlı olsun çok sevindim. Tebrikler:)

    YanıtlaSil
  4. sağol canım ödül için teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  5. pastaeli-ebru4 Mayıs 2012 03:29

    ben gönderene kadar almışsınız ben yine de gönderdim:)

    YanıtlaSil
  6. Ödülümü almaya geldim:)) ev temizliği,yetişecek siparişler derken çokkk yorgun bir halde hediyemi almaya geldim. Benide düşündüğün için çok teşekkür ederim canım :)) çok mutlu oldum. sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. çoook teşekkürler :) beni hep ödüllendiriyorsunnnn :*****

    YanıtlaSil
  8. Tatlı pembem, kutlarım canım benim. Hakediyorsun bu güzel ödülü. Çok öpüyorum, kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. CANIMCIM ÖDÜLÜN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM. BU ARALAR BİRAZ YOĞUNUM ANNEM AMELİYAT OLDU ONUNLA İLGİLENİYORUM CEVAP VEREMEDİM KUSURUMA BAKMA EN KISA ZAMANDA YAYINLIYACAĞIM HOŞÇA KAL

    YanıtlaSil